امید آزادگان 

متولد 1363 شهر کرمان

به عنوان عضوی از یک خانواده اهل علم و فرهنگ از سنین پایین تحصیل علم و موسیقی را آغاز و در بهترین مدارس شهر کرمان و سپس در دانشگاه شهید باهنر کرمان در رشته مهندسی عمران و مهندسی ژئوتکنیک تا مقطع دکترای تخصصی تحصیلات خود را ادامه داد. وی توانست در ادامه پذیرش و بورسیه تحصیلی از دانشگاه های معتبر متعددی را در خارج از ایران کسب کند. دانشگاه هایی چون RMIT، Adelaide، Griffith ، Lund، دانشگاه بین المللی موناکو، Bolgnia، دانشکده فنی بوداپست و غیره. در نهایت براساس شرایط پیش آمده ترجیح داد تا در شهر خود مانده و به امر آموزش موسیقی بپردازد.

موسیقی را از سن 8 سالگی و با ساز تنبک و سپس سنتور آغاز نمود. در سنین نوجوانی به نوازندگی ویلن علاقه مند شده و آموزش این ساز را به صورت جدی تا کنون ادامه داده است. در کنار ادامه تحصیل نواختن ساز هایی چون پیانو، گیتار، گیتار الکتریک و ساکسفون را تا سطوح متوسط فراگرفت. اما از سال 1397 تمام تمرکز خود را بر روی سازهای زهی آرشه ای گذاشت. موسیقی را در ایران نزد مدرسین برجسته ای چون رضا عالمی، سیاوش ظهیرالدینی، مازیار ظهیرالدینی، آرمینه درمگردیچیان، داود منادی و … آموخت. در سال 1399 تصمیم جدی بر ادامه تحصیل موسیقی در خارج از ایران گرفت و نوازندگی خود را زیر نظر Cecilia Florencia Garcia و پروفسور ستاره ناژفر-نحوی ارتقا بخشید. در تابستان 1400 در سطح کارشناسی در International Academy of Music and Performing Arts Vienna در رشته پداگوژی ساز ویلن، Pulse College (Griffith College of Dublin) در رشته مهندسی صدا و در دانشگاه The King`s University کشور کانادا در رشته Music Education با بورسیه تحصیلی پذیرفته شد. تحصیلات موسیقی خود را در ایران تکمیل کرد و در بهار 1402 در مقطع کارشناسی ارشد در رشته Music Education با بورسیه Dr. Koplan پذیرفته شد. وی در تابستان 1403 نیز در مقطع کارشناسی ارشد آموزش موسیقی طبق متد سوزوکی در کنسرواتوار سلطنتی انتورپ بلژیک پذیرش دریافت کرد.

از وی آثار متعددی در قالب آلبوم های موسیقی، کتاب های رپرتوار برای ساز های ویلن، ویولا و ویلنسل، آنسامبل برای ساز زهی به همراهی کوارتت، آنسامبل برای پیانو با همراهی کوارتت، مقالات متعدد در زمینه موسیقی و آموزش موسیقی تا کنون چاپ و منتشر شده یا در دست انتشار قرار دارد.

وبسایت حاضر بخشی از فعالیت های موسیقایی وی را برای آشنایی ملاقات کنندگان به اشتراک گذاشته است.

اطلاع از شرایط و ویژگی های کلاس های موسیقی

دریافت و مطالعه کتاب ها